Tweede African tour - Reisverslagen van Jacob van Dijk - WaarBenJij.nu Tweede African tour - Reisverslagen van Jacob van Dijk - WaarBenJij.nu

Tweede African tour

Ik hoop tijdens deze tour door zuidelijk Afrika een drietal maanden te verblijven in noordelijk Tanzania (Moshi) waar ik mijn co-schap ontwikkelingsland zal doen. De overige tijd zal ik (hopelijk niet onverdienstelijk) gebruiken om het een en ander te zien van de natuur en cultuur die diverse landen van zuidelijk Afrika rijk is.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2010

Weer aant reizen geslagen; Malawi

04 Maart 2010

Wooh, wat gaat de tijd toch hard

10 Februari 2010

And it's Huruma again... but not for long anymore

25 Januari 2010

Experiencing Huruma Designated District Hospital

02 Januari 2010

Heri ya mwaka mpya
Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 55745

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: