America... - Reisverslagen van Jacob van Dijk - WaarBenJij.nu America... - Reisverslagen van Jacob van Dijk - WaarBenJij.nu
America...

Heey allemaal,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk weer wat bijhouden op deze blog! Hoe het er precies uit gaat zien weet ik ook nog niet, hou het maar in de gaten!

Greetz,
Jacob

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een teken van leven...

12 April 2012

Eerste dag in VS
Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 55753

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: