Eerste dag in VS - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu Eerste dag in VS - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste dag in VS

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

12 April 2012 | Verenigde Staten, Chicago

Ha allemaal,

Hier een eerste teken van leven vanuit de Verenigde Staten van Amerika! Ik ga proberen op deze wijze weer wat van mijn belevenissen te delen. Het is nog wel even de vraag hoe frequent ik het kan doen, maar ook hoe interessant het voor jullie zou worden als ik steeds over vliegen zou praten ;) Dus: nog maar even afwachten!

Ik ben dus vanmorgen 11.15 vertrokken van Schiphol en vanmiddag vroeg geland (7 tijdsverschil) in Chicago O'Hare. Morgen hoop ik aan te sluiten bij de andere 3 jongens van mijn klas uit NL en door te vliegen naar Sheppard Airforce Base in Texas waar ik de meeste tijd door zal brengen in Amerika. Het was erg leuk om vanmorgen door familie en vrienden uitgezwaaid te worden op Schiphol; het moment van afscheid is dan wel ff lastig!! Maar ja, familie blijf je sowieso en wat mij betreft vrienden ook ;)
Door een beetje bluffen had ik vanmorgen ook weer goed geluk! Omdat ik militair ben reis ik met een NATO reiswijzer en zodoende kon ik heerlijk langs alle lange rijen met mensen lopen en de diplomatenbalies nemen... Haha, big smile! ;)
De reis verliep verder prima, beetje eten, slapen, lezen, muziek luisteren, eigenlijk geen wetenswaardigheden.

Vanavond niet te laat naar bed, zo nog een gratis bbq in mijn hostel (Chicago Getaway), ben benieuwd... De eerste vette hapjes hierzo naar binnen werken!

Voor degenen die mijn postadres graag zouden willen hebben, hierbij:
Vaandrig J. van Dijk
PS 320628
1 RNLAF Trainingsdet
NAPO 951
3509 VP Utrecht

Ik ga het voor nu hierbij houden!

Allemaal de hartelijk groetjes en tot horens,
Jacob

P.S. Als jullie deze nieuwsbrief niet willen ontvangen graag een mailtje naar jacobvandijk@gmail.com
P.P.S. Ik ga nog even kijken hoe ik deze weblog kan afschermen, dat horen jullie nog!

  • 15 April 2012 - 09:54

    Bertus:

    Hei Jochie

    In zo'n groooot land moet je wel enoooorm veel kunnen zien, meemaken en dus veeeeel vertellen

    Ik wacht in hoopvolle verwachting :-)

    Knuffel. Bertus

  • 15 April 2012 - 14:59

    Bob:

    Ha Jacob,

    Dat hostel ziet er nog niet zo verkeerd uit :)
    Succes daar, ik ben ook wel benieuwd naar wat vliegverhalen, maar niet te ingewikkeld maken!

    Groetjes, Bob

  • 16 April 2012 - 14:26

    Zussie :) Ab:

    ayoh menn!!! beetj nar j zin daro???? khoop ht!!! en nie ziek worde van die vetten hapjs dar heya!!!!
    xxxxxxx
    !!kmis j!!
    xxxxxxx

  • 29 Mei 2012 - 12:34

    Tante Corrie:

    Ha Jacob,

    hoe gaat het intussen? Al een beetje gewend? Ben je steeds druk? Heb je ook Pinksteren gehad gisteren en eergisteren?
    Wij (opa, oma en ik) zijn gisteren bij het huisje van Woutera en Kees geweest. Het is een mooi huisje, er moet nog wel wat gebeuren, maar er wordt aan gewerkt!
    Woutera pendelt steeds tussen Genemuiden, Winschoten, Ederveen, Scherpenzeel en Terwolde!
    Dit is even wat me te binnen schiet, om jou te vertellen. Op school zijn de examens bijna klaar,

    hartelijke groeten, tante Corrie

  • 04 Augustus 2012 - 12:04

    Gijsbertha :

    Loop jij niet een beetje achter met je weblog??

  • 05 September 2012 - 12:27

    Anne:

    Jaaaapie! Leef je nog? Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1611
Totaal aantal bezoekers 55822

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: