Bericht geplaatst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu Bericht geplaatst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu

Bericht geplaatst

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

24 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ha allemaal,

Ik heb weer een bericht geplaatst, maar jullie hebben geen notificatie gekregen omdat ik het typen over verschillende dagen verspreid had... Dus bij deze: zie het vorige bericht!

Ga je sien!
Jacob

  • 25 Juli 2007 - 21:46

    Corine :

    Bah wat n ranzige foto s staan er op jouw site zeg.. ik kan n hoop hebben, maar wacht nu denk nog maar ff voor k ga slapen ;) Tis wel super daarzo ofniet? aan je verhalen te zien... Geniet er van! Groetjes Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 55819

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: