Sorry voor het ontvangen bericht! Spam... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu Sorry voor het ontvangen bericht! Spam... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu

Sorry voor het ontvangen bericht! Spam...

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

19 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Het was een foutje... Tenminste: het was niet de bedoeling dat heel mijn gmail-contactlijst deze mail zou krijgen.

Maar ja, ik krijg zo wel aandacht :P

Als jullie een mail willen krijgen als ik iets plaats moet je ff aanmelden. Het kan zijn dat je al in de lijst staat.

  • 19 Maart 2007 - 10:16

    Jacob:

    Voor de mensen die het nog wel willen lezen... die moeten zich maar even aanmelden :D

  • 19 Maart 2007 - 10:16

    Heleen :

    Haha, lekker bezig..

  • 19 Maart 2007 - 11:20

    Bertus:

    Gnagna, heb met weer proberen aan te melden maar wordt geweigerd. Ik wil wel op de lijst uiteraard. Groet Bertus

  • 19 Maart 2007 - 22:25

    Big Brother:

    leuk hoor om te weten waar je uithang!

  • 20 Maart 2007 - 18:20

    Evelien:

    Heel veel succes met je stage in Afrika! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het daar gaat en ik zou heel graag zelf een keer die kant op willen gaan. Maar ik heb werkelijk geen idee wie je bent :$ Ik heb wel al je mailtjes ontvangen en blijkbaar sta ik dus in je mail-contactlijst. Maar jou naam en mail adres komt me niet bekend voor. Sorry. Heel veel succes tijdens je stage. Groetjes Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 55823

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: