Info + voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu Info + voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacob Dijk - WaarBenJij.nu

Info + voorbereidingen

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

19 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Ha allemaal,

Kben nu hard bezig met de voorbereidingen. Om stage te kunnen lopen in het buitenland is altijd een uitgebreide papierwinkel nodig, voor stagelopen in Zuid-Afrika is het helemaal een feest. Je moet je voor allerlei dingen inschrijven (registratie voor gezondheidszorg, registratie bij universiteit), en dat niet voor een geringe prijs. Alleen het werken daar kost me al 90 euro per week! Verder wil ik ook graag studiepunten ontvangen waardoor ik ook maar een onderzoekje heb opgezet. Studiepunten heb ik officieel niet nodig voor de studie, maar voor het ontvangen van subsidies zijn die ontzettend handig. Ik ga onderzoek doen op de afdeling kinderchirurgie naar alle penetrerende letsels bij kinderen (dus: schotwonden en steekwonden). Je moet nu niet denken dat ik noodgedwongen onderzoek doe, want onderzoek doen is erg leuk!

Tsja, en nu even afwachten of ik van de Zuid Afrikaanse Ambassade goedkeuring krijg om een langere tijd in Zuid-Afrika te verblijven en afwachten wat de examencommissie van mijn onderzoeksvoorstel vindt.

En dan... op subsidiejacht!

  • 19 Maart 2007 - 10:11

    Bertus:

    Bravo, ga zo door! Trotse Pappie

  • 19 Maart 2007 - 10:14

    Heleen:

    Nou, Heel veel succes!!!
    Leuk dat je die uitdaging aangaat!

  • 19 Maart 2007 - 10:30

    Jan Van Steden:

    Veel Succes en ik wacht je volgende mailtje af

  • 19 Maart 2007 - 11:43

    PARWEZ:

    SLM BEN PARWEZ TURKEY DEN HERKESE SELAMLER KIZLAR HEPİNİZİ BEKLİYORUM MSN NEMDE BAYYY.İM PARWEZ ŞAHBAZ

  • 19 Maart 2007 - 13:22

    Joris:

    Succes!

  • 19 Maart 2007 - 13:22

    Arash:

    Nou Jacob dit vind ik een goede zet van jou, want om een stevig bouwwerk te realiseren moet je fundament goed zijn. Door nu al je stomach for ernstige traumatologie te testen en je kennis uit te bereiden ben je goed bezig. Ik heb meer dingen van jou gezien waarvan ik onder de indruk. Ga zo door, je hebt in ieder geval mijn zegen, toitoitoi.

  • 19 Maart 2007 - 17:13

    Roel Den Dulk:

    Jacob, dit gaat jouw ongetwijfeld lukken.
    Succes

  • 19 Maart 2007 - 17:38

    Inge:

    Heel veel succes met de voorbereidingen. Exciting! greetz from Denver, USA ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob

Deze site gebruik ik voor enige verslaglegging van mijn langere reizen in het buitenland. Hopelijk kan ieder er van genieten! (Tevens dient het ook als een geheugensteuntje voor mij; mijn belevenissen zou ik namelijk zelf haast vergeten!) Amicae amicique, vrienden en vriendinnen: reizen is leuk! Reizen is verslavend! Reizen is ontdekking van de wereld, maar ook van jezelf... Op naar een nieuwe zoektocht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 55819

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 25 April 2014

America...

29 Oktober 2009 - 22 April 2010

Tweede African tour

31 Mei 2007 - 21 September 2007

Mij eerst Afrikaons reis

Landen bezocht: